måndag 21 juni 2010

Only you

Mitt sommarjobb tar kål på mig. Samtidigt som att det ger mig en viss tillfredsställelse så känner jag mig blir deppig över att detta är det enda jag kommer att göra i sommar. Jobba. Helgerna är fria, ja visst, men två dagar är inte så mycket att busa på... But money is honey & om jag sparar så kan jag nog ha råd att göra nåt riktigt kul nästa sommar! Typ en festival eller en längre utomlandsresa (jag fantiserar om USA eller Östasien).

Såklart kommer jag att nämna det kungliga bröllopet som inträffade för några dagar sen. Först tänkte jag: "Ja, jag borde väl kolla in det.. om jag orkar". Sen bestämde jag mig för att följa med pojkvännen & hans polare in till stan för att se paret åka förbi. Innan vi åkte in satt jag & kollade på vigseln i kyrkan. Agnes & Björn Skifs sjöng "When I tell the world you're mine" & jag fick kämpa hårt för att hålla tillbaka tårarna. Det var riktigt emotionellt folket! Senare såg jag Daniels tal till Vickan & då satt både jag & pappa & snyftade... Galet.

Eftersom jag bara jobbar så var bröllopet något av de finaste jag har sett på länge nu. Därför får Smith "Baby it's you" vara tillägnad Victoria & Daniel.

1 kommentar:

  1. Kämpa på med sommarjobbet. Jag känner din smärta. Fast jag har bara 1 ledig dag ._.

    SvaraRadera