torsdag 5 januari 2012

immigrant song

Fick höra av far idag att mitt senaste inlägg hade en lite tråkig attityd. Det var ju inte meningen, 2011 var ju inte bara skit. Mycket kul hände också. Som att jag & mina två vapendragare fick varsitt stipendium från Sida. Det var ju kul! :D

Nu lyssnar jag på soundtracket till The girl with the dragon tattoo & hoppas att jag får se filmen innan jag beger mig mot östligare breddgrader. Alltså innan lördag. Alltså antingen idag eller imorgon. Min favorit Trent Reznor & Atticus Ross har gjort soundtracket vilket betyder att det är a-w-e-s-o-m-e ! Titelspåret är en ganska grym version av Led Zeppelins "Immigrant Song" där Karen O från Yeah Yeah Yeahs sjunger. Låten är med i trailern som är så sjukt intensiv att jag bara &%#(#%#/Q=!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar