lördag 5 februari 2011

22

& så var man 22. Lika gammal & vis som vännen Linda haha. Det känns helt OK. Iaf efter att ha firat dagen med underbara vänner. Visst, vi hade en ganska värdelös dag i skolan men jag läste en artikel om barnsoldater i Kongo vilket fick mig på bättre humör (ja, jag vet hur sjukt det låter). Fika intogs på Tufvans där jag fick en födelsedagsmacka av Victor. Sedan bar det av till stan där det shoppades loss! Monki hade REA = två tjocktröjor & ett linne, present från Linda & Amanda.

Middagen bestod av sushi! Jättegoooood & jättemycket sushi! Me so happi....! Middagen var också Sannas present & sedan följdes Emelies present - bion. & vilken underbar bio! Vi såg The King's speech med min man, Colin Firth. Jag är så kär, jag måste ju gifta mig med honom. Filmen var så sjukt bra & den hade det mesta - humor, nagelbitare & sorg. Det var helt enkelt en helt perfekt födelsedag & jag är så tacksam att jag fick fira den med några av de bästa människorna som finns! Tack än en gång!

Här är något litet som vi hittade på Lindex igår...



Min ugglering! Har kollat på den på eBay hur länge som helst & har tänkt på att beställa den men det behövdes ju inte... Yay :D

Nu ska jag äta mat & lämner er härmed med en snygg bild från The King's speech. Jösses, se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar