tisdag 1 februari 2011

Kan vi åka nu?

Dagen må ha börjat dåligt men efter ett givande möte med vår programansvariga Tanja & klassen så känns det bättre. Vi gick igenom nästa år då ALLT kommer att hända & jag längtar. Den sista terminen kommer de flesta av oss inte ens att vara i Sverige, typ alls. En resa till Indien där vi ska få göra praktiskt arbete är inplanerad i januari & sedan ska ju C-uppsatsen helst fixas utomlands på en organisation. Jag tänker mig fortfarande Sydostasien. Jag ringde hem till pappa & sa att han & mami antagligen inte kommer att se mig under termin 6. Men de är stora nu, de klarar sig.

Snart ska jag iväg & träna & sedan blir det Star Wars- maraton del II. Finns det verkligen någonting bättre som får en att rensa skallen än träning? Nein, Führer.

2 kommentarer:

  1. Så passande att jag har min Star Wars tröja idag! Eller nått. Försöker bara passa in <3

    Tänkte att du skulle gilla den här länken - http://fowlsinglefile.blogspot.com/2011/01/theres-penguin-in-my-fridge.html

    SvaraRadera