torsdag 7 april 2011

write about love

Nu har jag packat & allt ska vara under kontroll. Ikväll åker jag till Göteborg för att imorgon åka till Berlin tillsammans med Linda & hennes polare Julia. En weekend i en av de bästa städerna, hurra! Tydligen så ska vi gå på museum & dricka öl. Antagligen inte samtidigt.

Helgen har varit jättefin. I lördags var jag på min syssling Minnas dop i Växjö. Det var så otroligt mysigt & kapellet är så himla fint! Älskar verkligen dop, man blir bara glad av det & man får alltid god mat efteråt (smörgåstårta i detta fallet hehe). Samma kväll tog jag tåget upp till Stockholm för att hänga med Elin. Så i söndags spenderade vi dagen på Fotografiska museet & på kvällen var vi & såg Belle and Sebastian spela på Cirkus. Helt otrolig spelning, det var seriöst en av de bästa spelningarna jag har varit på. Stämningen var skön & bandet var glada & det var bara allmänt kul. Bra låtval även om jag inte kunde alla spår men de spelade dem så bra att det inte gjorde nåt alls. De spelade de flesta av mina favoriter & "I didn't see it coming" var typ bäst. Bravo!

Nu ska jag försöka få lite plugg gjort innan jag måste dra mig. Nedan finns min bästa bild på Stuart Murdoch. Cheers!

1 kommentar:

  1. NI MÅSTE GÅ PÅ NATURHISTORISKA :D I Berlin. Dinosaurier <3

    SvaraRadera