fredag 24 juni 2011

En midsommarnattsdröm

Även om jag blev ledsen av att läsa att Saabs anställda inte kommer få någon lön till midsommar så hade jag en helt underbar dag. Med sköna tjejer som Marre & Sara så kan det ju inte gå fel. Vi började med att baka en jordgubbstårta of awesomeness för att sedan gå vidare till sillunchen hemma hos mig. Midsommarstången såg vi resas på Rönninge by tillsammans med hundra barnfamiljer för att sedan ta ett litet (svinkallt) dopp. Middag intogs hemma hos Sara där vi njöt av grillat för att sedan toppa av dagen med vår tårta of awesomeness & frågespel hemma hos Marre. Isn't that a sweet life so say?

I helgen kommer jag jobba. H E L A helgen, från 07.00 till 22.00. Lördag & söndag baby. [jag kommer dö]. Nu ska moi sova & förhoppningsvis drömma fina midsommarnattsdrömmar. God natt & glad midsommar~





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar