tisdag 28 juni 2011

Sommar i P1

Vilken känsla Sten Carlbergs signatur till "Sommar sommar sommar" kan ge! (speciellt när man ligger & chillar i solen efter en lyckad joggingrunda). Sommarpratarna, I löööv it. Har insett att man kan ladda ner sommarpratarna vilket är helt fab! Gör det här! :D:D

Tog som sagt en liten joggingrunda runt Mörtsjön & det gick typ jättebra vilket jag är oerhört glad över eftersom jag de senaste två gångerna jag har joggat, höll på att dö efter ca 1 km. Så nu jävlar ska jag fortsätta med detta självplågeri ett tag till.

Tänkte också få in ett litet boktips innan jag återgår till chillandet. Sommaren är inte fulländad utan en liten rysare. Därför läser jag just nu John Ajvide Lindqvists Lilla stjärna. Den är fin, brutal, hemsk & har en stor gnutta svart humor. Ajvide Lindqvist är verkligen helt fantastisk & förra sommaren skrämde han skiten ur mig med Människohamn. Kan verkligen rekommendera alla hans böcker.

1 kommentar:

  1. Jag som tänkte, när jag läste din text, att "jag borde nog ta tag i den där Människohamn", men så skriver du hur rädd du blev! Good going... :3

    SvaraRadera