söndag 18 juli 2010

Delete Yourself

Lång arbetsvecka, jag vet inte varför men mycket som har kunnat gå fel har gjort det. Jag skyller självklart på värmen som slog ner som en brakfis. Men helgen har varit chill & jag gillar chill.

Sara kom äntligen hem från sin resa till USA & på fredagen firade vi hennes 21-årsdag med grill, jordgubbstårta & skitsnack bland myggorna. Marre & jag gav oss ut på födelsedagspresentjakt i torsdags & kom hem med en vit spargris i rosa tyllkjol från Lagerhaus & en Compact Foldaway Sewing Box från Urban Outfitters. Det sistnämnda var så jävla episkt så jag & Marre köpte en likadan var. Miraklet kan du se under texten.

Dagen efter tog vi oss en intellektuell stund & spelade TP i typ 3 timmar. & idag försökte jag följa Paris Hilton - My new BFF- maraton på 3:an tills jag fick ont i huvudet & följde med Sara till Täby Centrum där jag hämtade ut mina bokade biljetter till Leonard Cohens spelning i augusti.

Just nu läser jag (förutom "Cash - the autobiography of Johnny Cash" av Johnny Cash)Fredrik Strages "Text", en samling av hans skriverier. Otroligt kul & lärorikt! Jag läste häromdagen om Atari Teenage Riot & tyckte att jag kände igen namnet & var bara tvungen att söka upp dem. Det är, som Wikipedia säger det: "ett tyskt digital hardcore- band". Typ ecstasy musik! Hear it yourself~ (längre ner finns kassa bilder på min nya kärlek)





1 kommentar: