söndag 19 september 2010

Coolnessness it is

Vaknade från en ytterst obehaglig dröm i morse utav väckarklockan. Drömmen utspelades på campus (såklart) & vi skulle till något slags museum. På vägen dit, gick vi på en liten stig & jag går först, tittar bak på mina klasskamrater & ser en bil komma i hög fart mot oss & rammar in i en massa människor men den lyckas stanna innan den träffar oss. Sedan kommer en massa bilar farandes i typ 70 km/h framifrån & de åker in i folkhopen & kvinnor med barnvagnar slänger sig åt sidorna & det är praktiskt taget lite kaos.

Vi kommer iaf fram till museet & vi går igenom den här utställningen som ska visa hur ett typiskt hus från typ 1600-talet kunde se ut. Det är en massa trappor överallt & vi går vilse eller runt i cirklar. Inte nog med det så går det spöken runt i rummen & de har på sig 1500-tals kläder & lakan & masker vilket är obehagligt som fan. Sedan vaknar jag. Mysigt.

Idag är det som bekant valdag & tjohej vilket ståhej det är! Första året jag får rösta i riksdagsvalet vilket är lite trevligt. Jag tycker iaf att det är sjukt skönt att det är över nu, så slipper vi all smutskastning & dörrknackningar & speciellt den otroligt irriterande politiska reklamen på Spotify & i varenda medium som vi har. Yei~

Känner för att bjuda på ett leende & coolness så därför kommer en bild på Professor Badass. Cheers!

1 kommentar: