lördag 25 september 2010

Fire walk with me

Det är lördag & jag befinner mig i Teeby. Bestämde mig i onsdags för att åka upp över helgen, med lite hjälp av kära Linda går liksom allt. Men insåg att det kommer inte komma fler långhelger på den här terminen så det var lika bra att hälsa på päronen nu.
Har inte haft så mycket för mig, landade i torsdags & hann hälsa på kära Jessica ett tag innan hon flydde uppåt till Skutskär. Igår spenderade jag dagen/kvällen/natten/morgonen hos Carlos & hans lumparkompis för hamburgermiddag & Twin Peaks- maraton. Den serien är ju så grymt spännande & så galet galen! Men det hindrade inte moi från att somna tusen gånger. Vid fyra gav jag i alla fall upp & gick & la mig.

Just nu så väntar jag på att makaronerna ska bli klara tillsammans med ambrosiakakan som jag har bakat till kvällsfikat med Carro & Carlos. Musiken för tillfället är soundtracket till 500 Days of Summer. Samtidigt som jag gör allt detta så dreglar jag över ett par skor från Asos som jag antagligen kommer att beställa när jag har landat i Växjö igen :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar