fredag 27 maj 2011

fredag. eller vad?

Tydligen så är det ju fredag. Men jag sitter framför datorn & ska få lite plugg gjort. Kanske inte den ideella fredagen nej... Vet inte ens när jag pluggade på en fredagkväll. Men jag har 4 timmar av Spotify & Nine Inch Nails live version av Piggy så det är okej.

Kom nyss hem från Mir efter att ha spelat sällskapsspel. Det var trevligt, fick kaffe, muffins, trevligt sällskap & hundpiss i skon.

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. Förresten fyller Amnesty International 50 år. Skåla & säg grattis!

2 kommentarer:

  1. Låter som min fredag. Minus allt det där trevliga innan plugg vid datorn. Åh, och jag har Top Chef Masters i bakgrunden :D Pepp på oss!

    SvaraRadera
  2. Hur kan jag ha missat att du har en blogg Sofie?! och det är ju självklart att jag ska vara med er och bada i rösjön i sommar!!

    SvaraRadera