måndag 23 maj 2011

oh bebis bebis

Det är måndag & jag är tillbaka på campus efter att ha spenderat en stört skön helg i Stockholm tillsammans med sköna tjejer som Amanda, Linda, Emelie, Emmeli & Sanna. Helt underbart att gå runt i Stockholm, äta gott, träffa folk, gå på Fotografiska (ofc), göra lite shopping & ha allmänt trevligt. Det tycker jag vi gör om!

Back to reality. Jag försöker organisera & packa ner mitt campusliv i lådor för att förenkla flytten i sommar. Samtidigt skriver Tomas & jag på vår B-uppsats & jag vet inte hur mycket tid vi lägger ner på att flumma & vara allmänt högljudda & irriterande i datasalen. Samtidigt försöker jag ta tag i mitt liv & börja ligga i fas och skriva på B-uppsatsen i Filmvetenskapen. Men det ser ut som att den ligger på is. Samtidigt lyssnar jag sönder på en Smashing Pumpkins-låt som jag inte hört tidigare, en Jakalope-remix & How to destroy angels samtidigt som jag är så sjukt avundsjuk på Mariqueen Maandig för att hon är gift med Trentan & har fött hans barn. Attans alltså.

Här är How to destroy angels första video till "The space in between". Cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar