tisdag 17 maj 2011

say "wash your winkie"

Har nyss kommit hem från a dinner and a movie till Sannas 22årsdags ära. Det blev på med klackarna, sushimiddag & sen Arthur, den nya Russell Brand-filmen. Handlingen var väl usel & vissa delar av filmen som skulle vara fina eller säga något var det snark-varning på. Men det dök upp sjukt roliga guldkorn då & då som när Helen Mirren sätter på sig en Darth Vader-hjälm & säger med Darth Vader-rösten det som detta inlägg heter. Sedan blev ju allt mycket roligare när Linda bredvid mig skrattar så att hon gråter när Nick Nolte blir skjuten med en spikpistol. Har iaf varit en mycket trevlig måndag!

Här kommer ett av de bästa klippen från Forgetting Sarah Marshall med Russell Brand & min darling Paul Rudd...

1 kommentar:

  1. 21? Hm, och jag som trodde att jag fyllde 22! Dumma mig;)

    SvaraRadera