lördag 10 september 2011

en sjukt trevlig uppdatering

En riktig jävla chilllördag ska det bli idag. Eftersom det har blivit utgång både i onsdags & igår kände både sambon Linda & jag att vi bara kan hänga hemma så vi ska göra en sjukt romantisk & seriös middag för att sedan glufsa i oss glass, cola & eventuellt chips till en film som vi kan gråta till. Episkt, är ordet ni må leta efter.

Har varit på campus i ca 3 veckor & jag tror inte att vi har varit så upptagna av skolarbete på såhär kort tid. Det är kul ämnen, just nu läser vi Development Communication & Interkulturell kommunikation (på distans) & det är ju det här de flesta av oss vill arbeta med. Men samtidigt håller vi på att förbereda oss inför våra C-uppsatser som vi ska skriva nästa år. Detta hänger lite som ett moln över mig just nu & jag tycker inte alltid om moln.

Detta hindrar oss iaf inte från att ha kul. Igår drog vi ut på Stallet för terminens första gång & kvällens höjdpunkt var nog att vi bondade med två kinesiska svenska tjejer i toalettkön (fick en flashback från när jag bondade med två koreanska utbytesstudenter i samma toalettkö för två år sen). Det gillar jag med Slottsstallarna - om man vill hitta nya, utländksa (se: asiatiska) vänner så hittar man dom i Stallets toalettkö.

1 kommentar: