söndag 11 september 2011

with you sunday never ends

Lite filmnyheter kanske?!

I december kommer Tinker, Tailor, Soldier, Spy med en grym mullvadshistoria & en grym uppsättning skådespelare. Thomas Alfredsson är regissör så jag hoppas på samma stämning & bilder som han hade i Låt den rätta komma in. Gary Oldman, David Dencik, Tom Hardy & min Colin är med.

Nästa år ska jag se Oldman & Hardy igen i nya & sista (!!) Batmanfilmen - The Dark Knight Rises. Tyvärr verkar Jokern inte vara med men istället är bovarna Bane & Catwoman. Catwoman i all ära men hade gärna velat se en version av Harley Quinn.

Igår hade Sanna, Linda & jag en lipfest till holländska En sorts kärlek. En sexmissbrukande mans fru får cancer vilket kastar in allt & alla in i en känslofylld spiral. Tårar & snor i massor kan jag säga att det slutade med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar