lördag 16 juli 2011

It all ended.



& så var den sagan slut. Tomheten & antiklimaxet som jag kände igår efter att ha sett den sista Harry Potter-filmen gjorde mig lite ledsen i ögat. Men damn, bra var den (även om jag tycker att Neville förtjänade ett hångel med Luna efter att ha räddat dagen). Sorgen över att så många dör var dock total & när de sorgligaste stunderna väl kom så var det så mycket snyftningar i biografen att jag kände att det var OK för mig att snyfta lite också. Särskilt när man såg in i Snapes minne. Seriöst, en del av mitt hjärta dog med honom i filmen (världens töntigaste jag är, jag vet)!!

Ikväll kommer päronen hem med farmor & då ska jag laga en god middag för att sedan dra ner till Sara & fira hennes 22-årsdag. Trevligt!

På tal om päron, här kommer ett så sjukt kul klipp från Nile City 105.6.
Enjoy folks!

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig tom. Typ ihålig. Typ, jättetom. Vaddå Harry Potter slut? Fy fan, säger jag, fy fa-an!

    SvaraRadera
  2. Sanna, var stark. Vi kan klara av detta!

    SvaraRadera