torsdag 3 mars 2011

don't leave the light on baby

Okeeej, slut på bitterheten för jag har ju en massa saker att vara glad över! Har haft en toppenhelg till exempel. Adrienne från New Trier & hennes polare Eliza (som också gick på NT) pluggar i Köpenhamn över terminen så de kom till metropolen Växjö & festade med oss! (bilder kommer väl snartish). På söndag gjorde Amanda & jag en all-nigter & såg Oscarsgalan. Vi hade laddat upp med chips, glass, marränger, te & kaffe. Lyckades se de stora priserna, de som vi hade väntat på - Bästa film, Bästa skådespelerska & Bästa skådespelare. & såklart vann de som vi ville! The King's Speech, Natalie Portman & min blivande fästman, Colin Firth. Jag var så stolt, min man är ju så duktig haha & han höll ett av de bättre tacktalen under den kvällen (till skillnad från 90% av dem som tackade alla vars namn nämndes från typ eftertexterna). I'd call that weekend fabulous.

1 kommentar: