tisdag 1 mars 2011

haters

Läste för någon minut sedan en hemsk artikel på dn.se som gjorde mig så upprörd att jag nästan började gråta av ilska. En colombiansk fotbollsspelare sparkade ihjäl ett motståndarlags maskot som var, ja gissa vad - en uggla. Vad fan är det med fanskapet?! Seriöst, vad fan är det för fel på honom?! Nej verkligen, det finns ingen plats på jorden för ugglehatare som honom. Han ska tydligen väntas få ett hårt straff - fängelse eller böter. Jag hoppas att hans böter blir så hög att den blir återbetald av hans barnbarnsbarn & att han blir assraepad under sitt 50 års långa fängelsestraff. Lägg på lite gonorré & klamydia på det också. Fy fan! Jag är så arg att jag bara jghsr%&%¤(#&%#TYI("&¤(Y#Ohghg!!!!!

1 kommentar:

  1. Hora är vad han är. Jag kan inte säga mer utan att börja gråta ännu mera (efter att ha haft en konstig kväll).

    D:<

    SvaraRadera