torsdag 10 mars 2011

under pressure - that burns a building down

Hade en oerhört oinspirerande föreläsning idag. & jag är lite besviken för här kommer jag för att lära mig om hur världen ser ut, varför den gör det & hur man kan göra för att lösa det. Men idag har jag spenderat två timmar med att sitta & stirra framför mig & det har antagligen inte snurrat förbi någon vettig tanke i mitt lilla huvud. Synd för jag gillar verkligen mitt program men just den här kursen, "Economic development", vill jag bara ska vara över.

För att fortsätta pluggpratet, min kära vän Linda jobbar som studentambassadör för Linnéuniversitetet vilket innebär att hon åker runt & pratar med människor om vårt universitet & program & vad vi har att erbjuda. Hon bloggar också för Lnu & om du vill läsa om hennes studentliv kan du göra det här!

Nu ska jag återgå till David Bowie, Marc Bolan & min filmanalys som ska in idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar