onsdag 23 mars 2011

Kickin' their meat to the beat

Here they come the beautiful ones!
Åh vad jag älskar Suede! Det må vara ett tag sedan jag lyssnade på dem men när solen lyser sådär fint in i min ostädade lägenhet så är det fanimej quality time & då passar Suede med Brett Andersson bäst.

Har varit en produktiv vecka - tentapluggvecka. Varje morgon har vi stått & trampat utanför biblioteket klockan åtta för att hinna ta ett grupprum. Det är en krigszon. Som tur är har vi Amanda som är en naturbegåvning på att finta förbi folk & ta det bästa rummet. Imorse var vi iaf uppe med tuppen & tog ett Corepass på 45 minuter som började klockan sju. Sen pluggade vi & nu kom jag precis hem efter en runda till Ica.

Filmanalysen nästa alltså. För den är jag ju inte klar med & den ska in på fredag, samma dag som vi gör överdagenskrivningen. Jag analyserar Caché, eller Dolt hot. Igår var jag så frustrerad över den för jag fick skrivkramp. Då hatade jag film. Men det gör jag ju inte. Jag älskar ju film :D

1 kommentar:

  1. Du älskar ju film ja! Åh, är så avundsjuk på er. Grupp-plugg! Jag vill veta lite datum som du kan låta mig komma och besöka :3 Jag ska ta buss ner tror jag: billigt... och de verkar ha gratis internet <3

    SvaraRadera