fredag 11 november 2011

egoboost

Två månaders ångest & oro nådde sitt slut i onsdags & ersattes istället av en enorm glädje & stolthet. Ett av Sidas minor field study-stipendium är mitt! & inte nog med det så slog drömscenariot in: Amanda & Linda (mina blonda bakdansare) fick också varsitt för att skriva sin uppsats i Botswana! Känns grymt & vi firade med marrängswiss & Korrespondenterna. Episkt it was ya. (En känsla av hybris spred sig senare & vi pratade om att ta över världen). Självförtroendet är ganska nice just nu & det var länge sen jag var såhär nöjd med mig själv & mina vänner. & nu ber jag om ursäkt i förväg ifall någon tar illa upp men - faaan vad vi är bra!

Jag känner mig lite som Fonzie - awesome, fast inte lika cool såklart.

1 kommentar:

  1. Grattis :D Vi får fira en gång till när jag kommer ner. höhö! Aaw, Fonzie.... :'3

    SvaraRadera