torsdag 17 november 2011

lördag... eller jag menar torsdag

Det är torsdag men jag är så inställd på att ta helg. Sitter i ett dragigt bibliotek & har köttat (mitt nya favorituttryck) text för att försöka bli klar med två individuella uppgifter i kursen Strategic communication for NGOs. Tror jag är klar, ska bara slänga in lite referenser & så kan jag få leva mitt ungdomliga liv.

Om nästan exakt en timme kommer Hannah hit! Kommer bli otroligt roligt att få träffa hamstern igen. Hon tar en liten paus från studentlivet i Uppsala för att leta sig in i de mörka småländska skogarna & umgås med moi hela helgen. Awesome. Kombon Linda kommer också ha besök (från en annan Linda) så det kommer bli trångt hos hushållet Nyström-Haglund. Men det kommer bli intressant, lite kollektivstämning över det hela.

Här följer en otrolig fager bild på oss i fish face- formatet under mösspåtagningen 2009~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar