tisdag 22 november 2011

Lyckliga gatan

Igår hade jag & mina två vapendragare en dag of awesomeness. Hela dagen var kanske inte awesome men större delen i alla fall. Vi försökte fixa visum till Indien men vi failade lite så nu ska vi bara återgälda det. Men vi kompenserade failandet med shopping! Jag kom hem med en jacka från Monki - Moa. Så himla fin tjej asså. Det är alltså andra gången som jag köper mig en gulaktig jacka på Monki den här terminen. Bra Sofie.



Fikat tog vi självklart på Broqvist där de hade ett te som heter Lyckliga Gatan. Eftersom jag blev helt betagen av den sången i somras var jag tvungen att ha det & den gjorde mig icke besviken, mina damer & herrar. Det smakade lika bra som Anna-Lena Lövgrens stämma till sången med samma namn. Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar