måndag 4 oktober 2010

Sunday is lazy day

Igår var det söndag & därmed en seg dag. Det var fest i lördags för vi firade Victors 21-årsdag vilket var sjukt kul med en trevlig utgång. Har inte varit & festat på Sivans på hela terminen så det var liksom dags. Söndagen spenderades i alla fall inne i lägenheten tillsammans med filmplugg. Jag skulle se Duplicity & hålla utkik efter klippningen men det är svårt att vara koncentrerad när filmen inte är så speciellt underhållande eller... ja, bra. Så efter att ha somnat några gånger så gav jag upp & såg Knocked Up. Fan vad jag älskar Judd Apatow & hela det där stoner- gänget~!

Jag ska ge mig på Duplicity igen för jag måste liksom se den & ikväll ska jag se The Others vilket jag anser vara en bättre film, thank god. Den har ju liksom spöken i sig...!

Eftersom dagen inte kommer att erbjuda så mycket mer än plugg & träning så kommer här lite humor kombinerad med bra musik! Kermit sjunger "Hurt" (NIN). Säg mig, hur dekadent är inte det... :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar