lördag 16 oktober 2010

this whole day is tea time

Buuuh för halsont & kalla fötter! Det värsta jag för nuvarande vet är när man vaknar upp på morgonen & känner sig konstig i halsen. Den gör inte riktigt ont, den bara känns fel. Som att man har svalt nåt starkt men som inte går över även om man halsar i sig litervis med vatten. Detta inträffade mig för några dagar sedan & har nu övergått till lite mer smärta. Att jag tränade under dessa dagar gjorde väl inte allt bättre men det bästa jag för nuvarande vet är att träna. Men nu är det helg & nu tänkte jag börja bli fullt frisk. Idag har jag sovit förvånansvärt länge, jag diskade & jag har läst lite filmvetenskap & snart ska jag plugga lite global ekonomi. En duktig men ganska tråkig dag alltså. Tråkig för att jag kommer missa Perras födelsedagsfest ikväll. Men vi hann i alla fall fira honom i måndags på hans riktiga födelsedag. Men ja, medan folket står i kön till Sivans & fryser tårna av sig så ska jag sitta inne i min filt & titta på Waltz with Bashir (den enda film som jag har sett två gånger på bio) som går på Svt ikväll.. Yei~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar