fredag 7 oktober 2011

got skins?

Idag var det en dag då jag har kunnat chilla & inte behöva göra så mycket skolrelaterat. Jag åt lunch med Amanda & Emelie som är i Växjö över helgen & fyllde år igår. Hon praktiserar just nu på en PR byrå i Stockholm & stormtrivs så jag antar att hon är förlorad till hufvudstaden - för evigt heheheeee. Idag kom också ett par & tittade på lägenheten för ja, vi ska flytta ut i mitten av december (det kändes verkligen som igår som jag flyttade in).

Nu har jag tittat klart på säsong 2 av den brittiska serien Skins. Handlar om några ungdomar i England som festar, festar, är med i en massa drama, har ätstörningar, har upfuckade föräldrar, blir kära & festar. Trodde inte att den skulle få mig att börja gråta men det gjorde den.

Kan också rekommendera att läsa Amandas & Lindas reseblogg From chai to bush tea. Den handlar om allt som rör förberedelserna inför Den Episka Resan, tiden i Indien & deras C-uppsats som de ska skriva in Botswana. That's right people, de två blondinerna & asiaten ska splittras i Indien. Hur ska jag klara mig?!

Tror jag skjuter på den hemska tanken. Fredagkvällen bjuder på pizza, Idol & en bra film hos Stina. G'night to ya guv'ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar