onsdag 26 oktober 2011

i'm amazed

Det känns som att jag har åkt 10 år bakåt i tiden. Jag sitter här & läser Tillämpad kommunikationsvetenskap en ganska sen onsdagskväll & mina grannar ovanför har fest (festen började vid typ sju). Vad hör jag? Jag hör Blink182, jag hör System of a down & nu hör jag "My way" med collegerockarna Limp Bizkit. Det känns som att festens tema är mellanstadierock! Ni vet, den tiden då alla killar skulle ha blekta baggybyxor, en nyckelkedja, skejtarskor, en för stor tisha med nåt fuck-offtryck & en keps bak & fram (också gärna med ett fuck-offtryck). Fred Durst & Kid Rock var de coolaste katterna i stan & Eminem representerade hiphopen (för inga kidz i Täby lyssnade på svarta rappare förutom 50 Cent & han är en så överskattad rappare att han inte ens räknas). Helvete, nu tror jag att de spelar Deftones. Jag älskar det bandet men jag blir lite ledsen av att höra dem DÄR uppifrån för just nu har jag bara lust att gå in med macheten & slakta dem till tonerna av Johann Sebastian Bach.

Som avslutning, för nu måste jag återgå till läsningen, så ger jag er musikvideon till låten som får representera kvällens partaj. Enjoy... NOT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar