tisdag 4 oktober 2011

Teenage Riot

Kan inte riktigt säga om det har varit en produktiv dag. Den har inte varit tråkig & känslorna har svajat upp & ner som om jag är gravid, har mens, blivit dumpad & är nykär på samma gång. Crazy är vad det är. Tidigare i dag skrev jag ett inlägg som mest handlade om tråkiga saker men nu efter att jag har gått på ett störtskönt svettigt steppass, sett säsongens första avsnitt av Top Model & tryckt i mig kanelbullar så är jag ganska nöjd med allt ändå. Därför tänkte jag rabbla upp två bra saker som jag har gjort idag & som jag känner kommer skänka mig glädje för ett tag...

1. Jag gjorde en spellista som heter Teenage Riot och där det bara finns härlig teen angst musik från 80-& 90talet. We're talkin' Sonic Youth, Pixies, Hole, Smashing Pumpkins, Blur, Suede & Garbage baby! Aw yeeaaa

2. Jag beställde mig en tisha från Tshirt store. Jag var liksom tvungen, den fick mig att skratta högt & jag tycker om det som får mig att skratta högt. För er som inte pallar att läsa i en cirkel så står det: "Badminton - det optimala kommunikationsmedlet i en infekterad relation". Hur kan en f.d badmintonspelare, nu media kommunikatör, inte gilla detta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar