lördag 30 januari 2010

I can't stop when it comes to you

Jag håller en för-förfest med mig själv & Garbage. Ska snart bege mig hem till Linda & äta spaghetti & köttfärssås. Jag är lite orolig för till kvällens utgång har jag en vit ballerinakjol på mig. Vitt + köttfärssås = a big no no. Men det kommer bli nice, är faktiskt lite taggad, vilket jag sällan brukar vara inför utgångar. Kanske det beror på att jag har på mig en vit ballerinakjol?

Här är förresten en repris från BDB - en luddig bild på min nya "dork"



Oh, htc hero oh baby oh baby~

Kommer ni ihåg tröjan som jag skrev om för några veckor sedan. Den med det lite, heh, felstavade trycket på? Fuck it, here it is



Kinda funny eh? =)

1 kommentar:

  1. Finaste tröjan ever?? Och åh, din Hero är också fin :'3 OM NOM NOM!

    SvaraRadera