måndag 1 februari 2010

"Goths the world over will mourn this day - off to a wedding"

- Dany Lohner, Nine Inch Nails

Så igår fick jag reda på att Trent Reznor (Nine Inch Nails) gifte sig i oktober eller november förra året. & jag frågar mig själv: varför har jag inte fått reda på det förrän nu?! Jag tycker att jag spenderar ganska mycket tid på das Internet & en nyhet som denna borde ha nått mig på något sätt. I alla fall, jag blir faktiskt lite glad över nyheten men.. ändå inte.. Reznor borde liksom vara tillgänglig för alla, som Johnny Depp borde vara :D

För er som inte vet, jag har älskat NIN sen typ högstadiet & självklart, som alla andra NIN- fans, så hade jag den största förälskelsen i Reznor, han var liksom ett musikaliskt geni (vilket han fortfarande är) & jävligt het (kan diskuteras, allt är relativt)

Kollade upp bruden Mariqueen Maandig. Hon är ashet med typ filipinskt ursprung. Way to go Reznor, han hittade inte bara en assnygg, musikalisk fotomodell till babe utan hon är ung också! 23 bast, hell to the yeah! (eller?) Han är 45... I smell a little bit of åldersnojja. Fast han verkar ändå inte vara den personen som gifter sig med en ung snygg brud med gigantiska boobies bara för att han kan. Så jag hoppas att deras äktenskap går vägen. De enda bilderna jag hittade från deras bröllop är på bloggen Pink is the New Blog...



Men som Katta sa: "sjukt tight. han själv ser numera mest ut som en deg :("
Sad but true, men han kommer alltid att vara på min Top 5- undantagslista.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar