fredag 19 februari 2010

FML

Veckan har varit kaotisk, tråkig & ångestladdad. I tisdags hade vi en överdagententa, vilket menas att vi satt & skrev om publikanalyser från nio till fem. Inte kul. Särskilt när frågorna är lite diffusa & som vår lärare sa: självtolkande.

Fick en smärre chock i tisdags. Den kom i formen av telefonfakturan. Jag tänker inte säga hur mycket den var på för jag vill inte ge er en smärre chock. Jag kan dock säga att just nu så försöker jag lösa detta lilla problem & eftersom att jag är hemma i Täby nu, så får jag hjälp av min käre far som kan skapa lite kaos hos tele2. För face it, många kundserviceanställda tar äldre personer på lite mer allvar än en student som inte kan sköta sin nya telefon.

Är som sagt hemma, kom hem igår efter en lång bussresa. Jag hade ett gitarrmongo & hans brud snett bakom mig. De spelade & sjöng nästan hela resan från Växjö till Södertälje. Inte högt men högt nog så att det irriterade mig. Jag trodde verkligens att hippiesarna dog ut under 70-talet.

Snart ska jag träffa Jessica & äta sushi. Vänner & rå fisk kan få en på bättre humör.. =3

1 kommentar:

  1. Aaaw ;_; Death to all hippies, som Cartman säger. Är du i Täby? Och inte sagt till? Vilken liten lurker du är! :3

    SvaraRadera