söndag 14 februari 2010

Sunday Bloody Sunday



Det var en urtrevlig Alla Hjärtans Dag! Verkligen! Det plingade på dörren imorse & utanför stod ett bud med en bukett blommor. 6 stycken rosor från en hemlig beundrare! Senare på dagen så fikade jag med några vänner & tog en promenad. Vi åt choklad & snackade skit. Underbart~!

Nej. Så har min söndag inte alls varit. Jag vaknade runt tio, åt en alltid så god frukost, dammsugade & sedan har jag pluggat. H e l a dagen. Det som jag har sett fram emot är ansiktsmasken som ska slängas på, Sommaren med Monika, reprisen av Band of Brothers & efterrätt som kommer att bestå utav glass & ananas. WOOHOO!

Jag försöker också ändra designen på bloggen. Det går inte så bra. Ville börja från scratch men det verkar inte funka & eftersom jag är efterbliven på HTML & allt som hör till så failar jag episkt. Så... någon barmhärtig samarit som kan tämja High Fidelity & Penguins?

Som sagt, så ska nog Sommaren med Monika av herr Ingmar Bergman att slås på nu. Måste ju se någon slags romans under Alla Hjärtans Dag så varför inte den svenska synden? =)
Glad Alla Hjärtans Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar