söndag 7 februari 2010

Kool thing

Söndagar ger en ursäkter för att inte göra ett skit. Men ändå gör jag skit. Men någonting måste man göra efter att pojkvännen har åkt hem till Stockholm efter att ha spenderat min födelsedag + helgen nere i Växjö. Det har varit jättemysigt, verkligen.


Jag hade antagligen en av de bästa födelsedagarna i torsdags. Jag fick oväntat besök på morgonen i form utav några kära klassisar som sjöng "Ja må hon leva". De kom med bullar & presenter & det var helt LOVELY. Själv så var man fortfarande klädd i pyjamas & kände sig lite äcklig som jag brukar göra på morgonen.

Sedan begav vi oss till stan där fika & shopping väntade. I väntan på bussen kom jag på att jag hade glömt att köpa tårta till middagen som jag skulle göra till käre mannen när han kom till stan. Så på fem minuter sprang jag till närmaste konditori (Broqvist, what else?), köpte en prinsesstårta, sprang tillbaka till busshållplatsen & kom ändå fem minuter tidigare än bussen. Yes, I do think I'm the shit. Födelsedagen blev bara bättre av att han kom . Yay, ensamhet was no more tills idag.

I fredags fyllde Nicole år & på kvällen hade vi feeest~ Mycket trevligt fast vi begav oss hem lite tidigare från Stallarna.

2 kommentarer:

  1. Mnåh, du är så söt ^__^ AND TOTALLY THE SHIT! Tänk att köpa tårta så snabbt. Imponerande.

    SvaraRadera
  2. Aw, happy belated birthday<3

    SvaraRadera