måndag 22 februari 2010

I forgot all laws & I forgot about the rain

Det har varit en upplysande helg & jag försöker anpassa mig till att bli en mer produktiv & kanske kanske mer positiv människa. För jag känner att i den lilla situation jag är i just nu, så krävs det verkligen en jävla massa produktivitet. Det känns bra, allt kommer att fixa sig :3

Hade en lång resa tillbaka till de småländska skogarna. iPoden stod för resans soundtrack & senaste Filter för läsningen.

Vill också säga grattis till Paul Hansen, fotograf för DN som har vunnit kategorin för årets bästa pressfotograf i Pictures of the Year Internationals. Han är grym på att fånga ögonblick. AIK-bröderna Erik & Lennart gör mig tårögd varje gång. Läs här!

Foto: Paul Hansen

Foto: Paul Hansen

Foto: Paul Hansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar