lördag 27 februari 2010

Fredag = fettisdag

Jag somnade inte förrän runt tre igår. & jag gick upp klockan tio för att en timme senare sitta & läsa läsa läsa tillsammans med Linda. &, wait for it... det gick bra.. :3 Var oerhört koncentrerad, plöjde igenom ganska många sidor ur organisations- boken vi läser, för att växla några ord & dåliga skämt med Linda.

Vi gick sedan hem till henne för att träffa Emelie & sitta kattvakt åt kattungen Sheldon. & vad eller vem tänker man på när man hör namnet Sheldon?! The totally awesome guy in The Big Band Theory right?! :D Men nej, Sheldon var i detta fallet en hona (trots det så tror jag att vi har kallat katten för "honom" hela dagen). Sheldon är iaf en sjukt fin katt. Det skulle verkligen vara kul att ha en liten kattunge, ett tag iaf.

Fredagskvällen spenderades då med Linda & Emelie, kladdkaka, scones, Sheldon som fick damp & ville klösa på allt som rörde sig (aka mina händer & fötter) & Vänner-boxen. Sjukt trevligt men mättande. Jag hade proppat i mig lite flingor & Digestive- kex innan scones, inget smart drag precis. MEN, imorgonbitti (bitti!!!) ska Linda & jag träna Step Aerobic vilket jag ser fram emot. Ser faktiskt fram emot hela helgen & de pass vi ska gå på söndag: dance & styrka. (Jag har inte rört på mig såhär mycket sedan vi besteg the hills of doom varje dag i Seoul...).
Gotta move that asssss gurrrl!!

Nu blir det avslutning med Sverige Pussas & Kramas. Så puss & kram~

Sheldon är papercat

1 kommentar: