torsdag 10 december 2009

Ed is dead

Ikväll är det Pixies som gäller & min karl är nere i Växjö för att baka cheesecake, ingenting annat. No seriously, han kom igår & ska stanna till den 17e då vi åker hem över jul... Yay~
Är himla glad, jag får någon att hålla handen med 24/7 & god cheesecake, för min man gör THE godaste cheesecaken...^^

Dagen började med en gigantisk borr, som borrade hela morgonen till.. jag vet inte när (*Shoot me in the face). I två veckor har de borrat, sprängt & kört gigantiska Transformers fram & tillbaka utanför mitt fönster, jag hör ALLT. Jag vet fortfarande inte vad de bygger här på campus.

Dagens köp blev denna...



Squier (by Fender)Classic Vibe Telecaster


Nej, den är inte min, utan det är hans. Lite av ett impulsköp men den är drop dead fuckin' GORGEOUS (& jag vill ha den...) Jag önskar verkligen att jag fick lusten att börja spela gitarr igen, jag menar, jag har en fungerande elgura & en ganska schyst förstärkare (Peavey) hemma. Note to self: jag ska flytta min akustiska älskling ner hit. Jag kan lära mig några Bob Dylan- låtar.. :3

Jag ska snart iväg för att träna core (rygg, mage & the ASS). Träning har blivit mitt nya tidsfördriv, det finns liksom inte SÅ hemskt mycket att göra på campus & man pallar liksom inte att pluggapluggaplugga eller se tvtvtv. & har man hurtiga kompisar som peppar en till att gå några hundra meter till Vugi (campusgymmet) så klart man går. Jag har inte tränat såhär mycket sedan mitt år i USA under badminton season (hårdträning i 2 timmar varje dag i ca två månader). Förhoppningsvis kommer vi, efter tre år på Vxu, ha BUNS OF STEELE & kroppar som en snygga porrstjärnor (utan sillisar då såklart)... 8-3

4 kommentarer:

  1. Åh, Core är så himla roligt! För att vara tråning då. Jag gjorde det hela förra våren. Illa illa! Nu är jag tjock :c

    SvaraRadera
  2. haha nee vännen du är inte tjock :3 om du nu inte har gått upp typ tjugo kilo sen vi sågs sist :P

    SvaraRadera
  3. Är det en komplimang att se ut som en snygg porrstjärna? Tycker även de snygga utan implantat ser creepy ut. >_>;

    När Hannah och jag träffades senast rullade jag henne hem. ._.

    Nah, of course I didn't. Hannah är liten som vanligt. Fast längre än mig. Öh. Whatever. u_u

    SvaraRadera
  4. haha nee men de är oftast ganska fit (deras kroppar alltså). & jag sa "snygg porrstjärna", så vad jag basically menar är snygga tjejer med snygga kroppar ;) (dock tror jag inte att d finns så många 'snygga' porrstjärnor, snygg är väldigt svårt att definiera, det får helt enkelt bli en diskussion om det =))

    SvaraRadera