tisdag 29 december 2009

Hold tight

Efter två dagars helvetesfärd genom Stockholm & Täby Centrum så har jag fått tag på en helt OK nyårs- outfit. Jag har till och med inhandlat en liten flaska mousserat vin & en "fyrverkeri- tårta". Men till min stora besvikelse får jag senare höra att festen man ska gå på är inställd Så, är det någon som ska ha nyårsfest??? ;)

Jag fick ett lite tråkigt mail från Teknikmagasinet också. Min framtida telefon (htc Hero, oh baby oh baby) finns inte i vitt på lagret & de vet inte när den kommer anlända. Synd, för att den fanns på lagret enligt deras beställningshemsida. BUUH! Jag gillar inte Teknikmagasinet... Inte bra tjejer & killar. Om det fanns en unlike-button skulle jag raepa sönder den just nu. Så, jag förbereder mig mentalt för att vänta i minst en månad på min nya "dork". FML.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar