måndag 14 december 2009

"Ryssen ser oss..."

För ca en timme sedan så var det Lucia, mycket trevlig dag. Det blev pepparkakor, lussebullar & kanelbullar för hela slanten. Location: hos min farbror tillsammans med mina energipack till småkusiner. Vi gjorde t.om. ett pepparkakshus. Var faktiskt mycket mysigt. Käre pojkvännen var såklart med, förhoppningsvis fann han det lite givande i alla fall... :3

Kvällens stora fråga har råkat bli framtida mobiltelefon. Jag tror jag har två finalister: htc Magic eller htc Hero


htc Magic



htc Hero

Jag har hört bra saker om dem båda två. Läst mest om Hero på nätet men en kompis har Magic & den äger enligt henne. & seriously guys, Magic är lite snyggare, visst den har ingen liten böjd ände men jag anser att Magic är lite mer rundare, lite mer feminin helt enkelt. Den är också lite billigare än Hero. Det här är värt att fundera noga på gott folk. Sony Ericsson Aino ligger också på aktuellt- listan. Men det jag vill ha är en touch- screen. Är sjukt läckert & helst ska min nya "dork" vara vit. Denna förkärlek till moderna & vita telefoner fick jag i Korea i somras då jag fick låna en LG Cyon:


I fuckin' loved that phone!! Så nu söker jag efter en ungefär likadan... :3

Kolla in den nya snyggingen LG Crystal som har Swarowski diamanter på framsidan, designad av Robert Ryan från "Paul Smith" men som tyvärr bara kommer att säljas i Korea.. for now... meheheheee...

Bai~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar