fredag 4 december 2009

On: The Dude

Jag ser på Inside the Actors Studio med ingen mindre än... THE DUDE (aka Jeff Bridges). Han är ganska cool den snubben. Må vara 100 år gammal men... damn. The Big Lebowski är ganska mycket awesome. Finns det någon manlig skådespelare som jag har en secret crush i & som är under 50... :3

Jag har lagt till några länkar till några bloggar jag har börjat följa. Hey I know! Why don't you check them out?! (*om det är någon som har en blogg som jag borde läsa så låt mig veta, huuuuh???)
Känner mig väldigt mycket n00b när det kommer till att lägga till gadgets & skit på det här fenomenet blogg. Men när jag tänker efter har jag alltid varit en n00b... That's just how i roll... :3

Spenderade dagen med att läsa lite ur en rapport från Sida & en tur till staden Växjö tillsammans med Victor som skulle köpa julklapp till sin flickvän Amanda. Jag tänker givetvis inte säga vad han köpte, men jag tror nog att den blir bra... :3 Själv köpte jag lite te, lite mat & två skivor på REA: Dig, Lazarus, Dig!!! (av Nick Cave & The Bad Seeds) & Gorillaz med bara D-sides. Kände mig lite fail efter köpet för jag borde inte shoppa random saker jämt. Men jag kom hem & slängde in Gorillaz i stereon & där försvann mitt failness.

Förresten byggs det & sprängs det utanför mitt fönster. De gräver upp halva campus, Victor & jag tror att de tänker bygga en gigantisk bunker. Typ... Hitler- style.. O.o

3 kommentarer:

  1. Johnny Depp är inte 50 ;)

    SvaraRadera
  2. lol, the host for Inside the Actors Studio, what's-his-face, James Lipton I think? is the dryest, boringest person alive. I can never watch an entire episode because that man makes me want to stick forks in my ears. Good god. Jeff Bridges is A+, though.

    Oh, god, christmas shopping :| DNW.

    SvaraRadera
  3. Johnny depp is an exception 'cause everyone has a secret crush in him... :D

    I do kinda like the Lipton, like he never laughs at any of the actors' jokes except for Bridges! but yeh, he's kinda dull.. :P

    SvaraRadera